+374 41 711 117

ԱՌՈՂՋ ՔՈՒՆՆ ԱՄՌԱՆ ՏԱՊԻՆ

Երբ դրսում շոգ է, քնել սովորականից ավելի բարդ է ստացվում։ Որպեսզի ամռանը գիշերային հանգիստն առավելագույնս հարմար և առողջ լինի պետք է ոչ միայն հարմար ներքնակ ունենալ, այլ նաև հետևել մի քանի պարզ խորհուրդների։ 

Ներքնակն, իհարկե, ամենակարևորն է։ Ճիշտ ընտրված ներքնակը բացառում է քնի ընթացքում մարմնի սխալ դիրքը, անհարմարությունները։ Եթե արդեն ունեք ձեզ համապատասխան ներքնակ, առաջարկում ենք հետևել այս խորհուրդներին, որոնք կօգնեն ձեզ բարելավել ձեր քնի որակն ամռան տապին։  

Իսկ եթե դեռ չեք ընտրել ամառվա շոգին ամենահարմար ներքնակը, առաջարկում ենք դիտարկել Cooler-ը, որի մթելը տեղծում է զովության զգացողություն, նվազեցնում մարմնի ջերմաստիճանը՝ ապահովելով հանգիստ քուն։ Շնորհիվ ջերմահաղորդակցման և ջերմակլանող հատկանիշների, Cooler մթելը կարողանում է տարածել տաք հոսանքը և ապահովել զովություն։

Գոլ ջրով ցնցուղ

Քնելուց առաջ գոլ ջրով ցնցուղ ընդունեք։ Առաջին հերթին այն կիջեցնի ձեր մարմնի ջերմաստիճանը և դուք ավելի հարմարավետ կզգաք ձեզ։ Երկրորդի հերթին՝ այն թարմացնում ու հանգստացնում է մկանները, մարմինը։ Սակայն հարկ է հիշել, որ ջրի ջերմաստիճանը չպետք է սառը լինի, քանի որ սառը ջրի դեպքում ուղեղը կենթադրի, որ մթնոլորտը բավական ցուրտ է ու ազդակ կտա, որ մարմնի ջերմաստիճանը 5-10 րոպե անց բարձրանա։

Քնել բնական հումքից գիշերազգեստով

Ամռան տապին պետք է քնել հնարավորինս քիչ հագուստով։ Իսկ գիշերազգեստը պետք է լինի բնական և ոչ թե սինթետիկ։ Սինթետիկ հագուստը փայլաթիթեղի ազդեցություն կարող է ունենալ ու դուք ավելի շատ կշոգեք։

Հրաժարվեք բարձից

Քնի մասնագետները խորհուրդ են տալիս հնարավորության դեպքում հրաժարվել ամռան շոգին բարձով քնելուց։ Կարող եք ներքնակի վերևի հատվածը շատ քիչ բարձրացնել ու քնել այդպես։ Մի մոռացեք քնել կողքի վրա՝ ծածկվելով բարակ թեթև սավանով։

Խուսափել ալկոհոլից և հագեցած ընթրիքից

Ալկոհոլն ու հագեցած սնունդը մարմնին ստիպում են ավելի շատ ջերմություն մշակել, իսկ ամռան տապին դա ձեզ ընդհանրապես պետք չէ։

Փակեք պատուհաններն ու վարագույրը

Օրվա ընթացքում փակ պահեք պատուհաններն ու վարագույրը։ Դա կօգնի, որ կեսօրին սենյակը չափից դուրս չտաքանա։ Երեկոյան արդեն բացեք պատուհանները ու մինչ քնելը թողեք։

Խուսափեք սպորտով զբաղվելուց շատ շոգ եղանակին

Սպորտը կյանք է, բայց մեր ֆիզիկական ակտիվությունը բարձրացնում է մեր մարմնի ջերմաստիճանը։ Շոգ եղանակին փորձեք պակասեցնել այդ ակտիվությունը կամ դրանից հետո գոլ ցնցուղ ընդունեք։

Հանգստացնող լոգանք ոտքերի համար

Եթե չեք ուզում ցնցուղ ընդունել կամ ընդունել եք ուղղակի ուզում եք ոտքերն ավելի հանգստացնել, ջրի մեջ պահեք 15-30 րոպե։ Ջրով տարրայի մեջ կարող եք լցնել ծովի աղ, մելիսա կամ նարդոս։

Քնի դիրքեր

Առողջ քնի համար կարևոր են նաև քնի դիրքերը։ Առաջարկում ենք մեր նախորդ հրապարակմամբ վերհիշել քնի դիրքերը ու փորձել ընտրել ամենաանվնաս տարբերակը։ 

Մի՛ մոռացեք հետևել Haybed-ին նաև Facebook-ում և Instagram-ում, որպեսզի բաց չթողնեք մեր հոդվածներն ու հրապարակումները։

ԲՆԱԿԱՆ ԼԱՏԵՔՍԻ ԿԻՐԱՌՈՒԹՅՈՒՆԸ ՆԵՐՔՆԱԿՆԵՐՈՒՄ

Այս նյութը ստանում են հատուկ տրոպիկական ծառի՝ հիմնականում բրազիլական հևեա կոչվող ծառի կաթնահյութից:

16 03 2020

ԿՈԿՈՍԻ ՄԱՆՐԱԹԵԼԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՆԵՐՔՆԱԿՆԵՐՈՒՄ

Այս լցանյութը հիգիենիկ է, դիմացկուն խոնավության նկատմամբ, շնչող, հակաբակտերիալ։

09 03 2020

6 ԿԱՆՈՆ ԵՐԿՏԵՂԱՆԻ ՆԵՐՔՆԱԿ ԸՆՏՐԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ

Ոչ մի դեպքում երկտեղանի մահճակալի ներքնակի ընտրության հարցը մի լուծեք 2 առանձին մեկտեղանի ներքնակի գնմամբ։

02 02 2020